اسلو کالر ، دنیای کم رنگ عکاسی

اسلو کالر ، کم رنگ ، عکاسی ، عکس جدید ، تصاویر جدید

خدمات تعمیر کولر گازی در تهران و کرج

 

در فصل تابستان بیشترین توجه ها بر روی کارکرد کولرها خصوصا تعمیر کولر گازی خواهد بود و بدون شک کولرها هم مانند هر وسیله ی گرمایشی دچار خرابی هایی می شود که البته به کار گرفتن یک تعمیر کار کولر گازی ماهر می تواند به راحتی این نقصان را برطرف نماید. از این رو شرکت معتبر و مورد اعتماد فدک تهویه در تهران و کرج با مجرب ترین متخصصین سرویس کار به تعمیر کولر گازی شما خواهند پرداخت.

بهترین تعمیرکار کولر گازی در تهران و کرج

اگر کولر گازی ال جی، اجنرال، اسپیلت یا هر مدل یا مارک دیگری دارید که دچار نقصان شده و در نوع عملکرد خود خرابی ها و ایراداتی مشاهده شده است و یا در این فصل گرم از سال قصد شستشو یا سرویس کولر گازی خود را دارید، بدون تردید برای تعمیر کولر گازی متخصصین و تعمیرکاران مجرب این شرکت را در نظر بگیرید چرا که سرویس کاران فدک تهویه با سابقه در تهران و کرج در اسرع وقت حضور بهم رسانده و در کمترین زمان ممکن درخواست مشتری را رفع خواهند نمود.

تعمیر کولر گازی چه زمانی نیاز می باشد؟

در شروع راه اندازی وسایل سرمایشی چه کولر آبی باشد و چه کولر گازی، حتما نیاز است تا سرویس کاری ماهر تمامی قسمت های فنی وسیله ی سرمایشی را چک کرده و به طرز ماهرانه ای سرویس کند اگر هم در زمان کارکرد در طول سال دچار عیوب یا خرابی هایی هم شوند باز هم لازم است تا تعمیرکار کولر گازی به آن مراجعه ای داشته باشد اما لازم است بدانید که تعمیر کار کولر خصوصا کولر های گازی می بایست از مهارت فنی لازمی برخوردار باشد چرا که موتور کولر گازی چه از نظر ساختاری و چه از نظر نوع عملکرد دستور پیچیده تری نسبت به کولر آبی خواهد داشت.

مهارت های تعمیرکاران کولر گازی فدک تهویه در تهران و کرج

این شرکت با چندین سال سابقه ی کاری در تعمیر کولر گازی توانسته متخصصان و سرویس کارانی را به کار ببندد که دارای مهارت های کافی و اصولی بوده و رضایت تمام متقاضیان را به دست آورند. از جمله مهارت هایی که سرویس کاران این شرکت در تهران و کرج ارائه می نمایند عبارتند از شستشوی کامل پنلی که در داخل کولر گازی قرار گرفته، شستشوی پنلی که در خارج از کولر گازی می باشد، تمامی فیلترهای کولر گازی شستشو و نظافت داده خواهد شد، میزان حجم گاز در مخزن کولر گازی چک شده و اگر حجم کمی را داشته باشد مخزن را از گاز پر خواهند نمود، آمپر کولر گازی تست شده و بلوور دستگاه سرویس خواهد شد، سنسور های موجود در کولر گازی تماماً تست و سرویس شده، فین ها و کویل ها مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت لوله درین که همان لوله ی خروجی می باشد که آب از کولر گازی خارج می شود را سرویس می نمایند.

ویژگی های بارز تعمیرکاران این شرکت در تهران و کرج

اگر برای تعمیر کولر گازی خود قصد دارید تا با شرکتی تماس بگیرید بهتر است قبل از تماس گرفتن و تقاضا نمودن تعمیرکار از شرکت تمام ویژگی های متخصصان و سرویس کاران شرکت را مطلع شوید. زیرا برای به دست آوردن نتیجه ی مطلوبی از سرویس کولر گازی لازم است تا کارکنان و تعمیرکاران یک شرکت از جمله متخصصان این شرکت مشغول به کار در تهران و کرج به صورت فردی تجربه ی کافی را در تعمیر کولر گازی داشته باشند، داشتن مهارت های لازم و فنی بودن تعمیر کار یکی از اصولی ترین مسائل یک تعمیر کار ماهر است، تمامی کارکنان این شرکت وقت شناس بوده و در اولین تماس ضمن داشتن آدرس دقیقی از محل در اسرع وقت حاضر خواهند شد. تعمیر کولر گازی باید با سرعت بالا انجام شود و فرد تعمیرکار دارای مهارت کافی بوده تا در کمترین زمان بهترین سرویس را از کولر انجام دهد، از همه مهمتر شخص تعمیر کار لازم است تا ظاهری موجه و اخلاقی خوب داشته باشد تا کاملا بتواند رضایت مشتری را از همه جهات به دست آورد.

مزایای تعمیر کولر گازی در زمان مناسب

اگر سرویس یا تعمیر کولر گازی به موقع و در زمان مناسبی انجام نشود ممکن علاوه بر خرابی قطعه خسارت جدی تری به پیکره ی کولر گازی وارد شود. بنابراین زمانی که تعمیر یا سرویس کولر گازی به موقع انجام شود در مصرف برق صرفه جویی شده و مصرف آن پایین می آید. بدون شک زمانی که به طور منظم کولر گازی سرویس شود عمر کولر گازی چندین برابر خواهد شد، لزوما در طی سرویس کاری ماهرانه و به موقع میزان خنک کنندگی و همچنین میزان پرتاب دهی باد به سمت بالا به طرز عجیبی بیشتر خواهد شد. بنابراین به شما پیشنهاد می شود تا در انتخاب سرویس کار کولر خود دقت نمایید زیرا یک سرویس کار بی تجربه می تواند مصرف برق کولر گازی را بیشتر کرده، میزان خنک کنندگی کولر گازی را کم کرده که در نهایت دود سیاهی از کولر به بیرون پرتاپ می شود. اگر سرویس کار مهارت کافی را نداشته باشد کمپرسور کولر گازی سریعا خراب شده و ممکن است در مدت زمان کوتاهی حتی کولر بسوزد. در زمان سرویس کولر گازی لازم است تا سرویس کار از همه جهات مانند شستشوی کولر گازی تا اقدامات دیگر، کولر گازی را احیا نماید زیرا در اثر کم کاری تعمیرکار و سرویس کار ممکن است از کولر گازی بوی نامطبوعی متصاعد شده که حس خوشایندی نخواهد داشت. اگر لوله درین مورد بررسی و شستشو قرار نگیرید سریعا این لوله مسدود شده و پنل داخلی کولر گازی آبریزی خواهد داشت.  از این رو این شرکت با به کارگیری تیم های مجربی از سرویس کاران و تعمیرکاران فنی و با تجربه سعی دارد تا در تمام طول روز و تمام فصول سال خدمات خود را برای تعمیر کولر گازی و همچنین سرویس نمودن این دستگاه سرمایشی ارائه نماید.

ارسال دیدگاه جدید
از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

دیدگاهی ارسال نشده است!