اسلو کالر ، دنیای کم رنگ عکاسی

اسلو کالر ، کم رنگ ، عکاسی ، عکس جدید ، تصاویر جدید

خدمات تعمیر کولر گازی در تهران و کرج

 

در فصل تابستان بیشترین توجه ها بر روی کارکرد کولرها خصوصا تعمیر کولر گازی خواهد بود و بدون شک کولرها هم مانند هر وسیله ی گرمایشی دچار خرابی هایی می شود که البته به کار گرفتن یک تعمیر کار کولر گازی ماهر می تواند به راحتی این نقصان را برطرف نماید. از این رو شرکت معتبر و مورد اعتماد فدک تهویه در تهران و کرج با مجرب ترین متخصصین سرویس کار به تعمیر کولر گازی شما خواهند پرداخت.

بهترین تعمیرکار کولر گازی در تهران و کرج

اگر کولر گازی ال جی، اجنرال، اسپیلت یا هر مدل یا مارک دیگری دارید که دچار نقصان شده و در نوع عملکرد خود خرابی ها و ایراداتی مشاهده شده است و یا در این فصل گرم از سال قصد شستشو یا سرویس کولر گازی خود را دارید، بدون تردید برای تعمیر کولر گازی متخصصین و تعمیرکاران مجرب این شرکت را در نظر بگیرید چرا که سرویس کاران فدک تهویه با سابقه در تهران و کرج در اسرع وقت حضور بهم رسانده و در کمترین زمان ممکن درخواست مشتری را رفع خواهند نمود.

تعمیر کولر گازی چه زمانی نیاز می باشد؟

در شروع راه اندازی وسایل سرمایشی چه کولر آبی باشد و چه کولر گازی، حتما نیاز است تا سرویس کاری ماهر تمامی قسمت های فنی وسیله ی سرمایشی را چک کرده و به طرز ماهرانه ای سرویس کند اگر هم در زمان کارکرد در طول سال دچار عیوب یا خرابی هایی هم شوند باز هم لازم است تا تعمیرکار کولر گازی به آن مراجعه ای داشته باشد اما لازم است بدانید که تعمیر کار کولر خصوصا کولر های گازی می بایست از مهارت فنی لازمی برخوردار باشد چرا که موتور کولر گازی چه از نظر ساختاری و چه از نظر نوع عملکرد دستور پیچیده تری نسبت به کولر آبی خواهد داشت.

مهارت های تعمیرکاران کولر گازی فدک تهویه در تهران و کرج

این شرکت با چندین سال سابقه ی کاری در تعمیر کولر گازی توانسته متخصصان و سرویس کارانی را به کار ببندد که دارای مهارت های کافی و اصولی بوده و رضایت تمام متقاضیان را به دست آورند. از جمله مهارت هایی که سرویس کاران این شرکت در تهران و کرج ارائه می نمایند عبارتند از شستشوی کامل پنلی که در داخل کولر گازی قرار گرفته، شستشوی پنلی که در خارج از کولر گازی می باشد، تمامی فیلترهای کولر گازی شستشو و نظافت داده خواهد شد، میزان حجم گاز در مخزن کولر گازی چک شده و اگر حجم کمی را داشته باشد مخزن را از گاز پر خواهند نمود، آمپر کولر گازی تست شده و بلوور دستگاه سرویس خواهد شد، سنسور های موجود در کولر گازی تماماً تست و سرویس شده، فین ها و کویل ها مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت لوله درین که همان لوله ی خروجی می باشد که آب از کولر گازی خارج می شود را سرویس می نمایند.

ویژگی های بارز تعمیرکاران این شرکت در تهران و کرج

اگر برای تعمیر کولر گازی خود قصد دارید تا با شرکتی تماس بگیرید بهتر است قبل از تماس گرفتن و تقاضا نمودن تعمیرکار از شرکت تمام ویژگی های متخصصان و سرویس کاران شرکت را مطلع شوید. زیرا برای به دست آوردن نتیجه ی مطلوبی از سرویس کولر گازی لازم است تا کارکنان و تعمیرکاران یک شرکت از جمله متخصصان این شرکت مشغول به کار در تهران و کرج به صورت فردی تجربه ی کافی را در تعمیر کولر گازی داشته باشند، داشتن مهارت های لازم و فنی بودن تعمیر کار یکی از اصولی ترین مسائل یک تعمیر کار ماهر است، تمامی کارکنان این شرکت وقت شناس بوده و در اولین تماس ضمن داشتن آدرس دقیقی از محل در اسرع وقت حاضر خواهند شد. تعمیر کولر گازی باید با سرعت بالا انجام شود و فرد تعمیرکار دارای مهارت کافی بوده تا در کمترین زمان بهترین سرویس را از کولر انجام دهد، از همه مهمتر شخص تعمیر کار لازم است تا ظاهری موجه و اخلاقی خوب داشته باشد تا کاملا بتواند رضایت مشتری را از همه جهات به دست آورد.

مزایای تعمیر کولر گازی در زمان مناسب

اگر سرویس یا تعمیر کولر گازی به موقع و در زمان مناسبی انجام نشود ممکن علاوه بر خرابی قطعه خسارت جدی تری به پیکره ی کولر گازی وارد شود. بنابراین زمانی که تعمیر یا سرویس کولر گازی به موقع انجام شود در مصرف برق صرفه جویی شده و مصرف آن پایین می آید. بدون شک زمانی که به طور منظم کولر گازی سرویس شود عمر کولر گازی چندین برابر خواهد شد، لزوما در طی سرویس کاری ماهرانه و به موقع میزان خنک کنندگی و همچنین میزان پرتاب دهی باد به سمت بالا به طرز عجیبی بیشتر خواهد شد. بنابراین به شما پیشنهاد می شود تا در انتخاب سرویس کار کولر خود دقت نمایید زیرا یک سرویس کار بی تجربه می تواند مصرف برق کولر گازی را بیشتر کرده، میزان خنک کنندگی کولر گازی را کم کرده که در نهایت دود سیاهی از کولر به بیرون پرتاپ می شود. اگر سرویس کار مهارت کافی را نداشته باشد کمپرسور کولر گازی سریعا خراب شده و ممکن است در مدت زمان کوتاهی حتی کولر بسوزد. در زمان سرویس کولر گازی لازم است تا سرویس کار از همه جهات مانند شستشوی کولر گازی تا اقدامات دیگر، کولر گازی را احیا نماید زیرا در اثر کم کاری تعمیرکار و سرویس کار ممکن است از کولر گازی بوی نامطبوعی متصاعد شده که حس خوشایندی نخواهد داشت. اگر لوله درین مورد بررسی و شستشو قرار نگیرید سریعا این لوله مسدود شده و پنل داخلی کولر گازی آبریزی خواهد داشت.  از این رو این شرکت با به کارگیری تیم های مجربی از سرویس کاران و تعمیرکاران فنی و با تجربه سعی دارد تا در تمام طول روز و تمام فصول سال خدمات خود را برای تعمیر کولر گازی و همچنین سرویس نمودن این دستگاه سرمایشی ارائه نماید.

ادامه مطلب

سرویس و تعمیر اسپیلت، داکت اسپلیت و چیلر

امروزه هر سال با فرارسیدن فصل گرما، بسیاری از مردم برای سیستم سرمایشی منزل خود از کولر گاز و اسپیلت استفاده می کنند. از این رو سرویس اسپیلت و سایر دستگاه ها همچون اسپیلت یکی از مهم ترین کار ها در فصل گرما به شمار می رود. شما با سرویس کردن اسپیلت و دستگاه های دیگر همچون اسپیلت می توانید عمر دستگاه خود و راندمان آن را افزایش داده و همچنین از مصرف بی رویه برق و انرژی جلوگیری کنید.

سرویس اسپیلت

نگهداری مناسب و سرویس اسپیلت یا کولرگازی قبل از شروع فصل گرما می تواند تاثیر به سزایی در کاهش مصرف برق و همچنین افزایش عمر کولر شما داشته باشد. فیلترها، پرهای کولرگازی و برخی دیگر از قطعات آن مرتبا نیاز به تعمیر و نگهداری دارد. اگر شما سرویس اسپیلت و کولر خود را به درستی انجام دهید می توانید سال های زیادی به بهترین نحو از کولر یا اسپیلت خود استفاده نمایید. اگر شما سرویس اسپیلت و کولرگازی خود را مورد توجه قرار ندهید یا اینکه در نگهداری مناسب کولر کوتاهی کنید، کارکرد کولر با اختلال روبه رو خواهد شد و با گذشت زمان کاملا از کار کردن می ایستد. در این صورت مصرف برق نیز تا حد زیادی بالا رفته و منجر به اصراف برق و هزینه برای شما خواهد شد. در نتیجه بهتر است نگهداری و سرویس اسپیلت و کولر گازی را در فصل های گرم سال مورد توجه قرار دهید.

آموزش سرویس اسپیلت

برای سرویس اسپیلت و کولرگازی شما می توانید از افرادی که در این زمینه مهارت دارند کمک بگیرید و از نتیجه کار خود مطمئن باشید. همچنین شما می توانید خودتان سرویس اسپیلت و کولرگازی خود را انجام دهید. اولین چیزی که باید در هنگام سرویس کولر خود به آن توجه کنید، حفظ سلامتی خود است از این رو قبل از هرکاری برق کولر گازی خود را قطع کنید تا خطر برق گرفتی وجود نداشته باشد. بهتر است برق را از فیوز اصلی قطع کنید که خیالتان کاملا راحت باشد. سپس باید به سراغ شستشوی پنل داخلی کولر گازی بروید، برای اینکار قاب جلوی کولر گازی را جدا کنید. پس از جدا سازی می توانید دو پنلی که داخل کولر قرار گرفته است را مشاهده کنید. آن دو پنل را از داخل کولر خارج کنید و با استفاده از فشار آب آن ها را تمیز بشویید به گونه ای که تمامی گرد و غباری که روی آن ها جمع شده است تمیز شود. در مرحله بعد باید سنسور کولر خود را تمیز کنید برای این کار ابتدا باید آن را با دقت از داخل کولر خارج کنید و اقدام به تمیز کردن کنید. این سنسور وظیفه خاموش و روشن کردن کولر را برعهده دارد از این رو باید کاملا تمیز باشد تا کار خود را به درستی انجام دهد. سومین مرحله شستشوی فین های کولر است. این فین ها یا کویل ها به طور مداوم با محیط در ارتباط هستند و سرمای کولر را به محیط انتقال می دهند. برای شستشوی فین ها می توانید به کمک یک آب پاش آن ها را مرطوب کنید و سپس با یک برس نرم به تمیز کردن بپردازید. پس از شستشوی کویل ها ابتدا باید سنسور را با دقت سرجای خود قرار دهید. سپس دو فیلتری که خارج کرده بودید را کاملا خشک کنید و در جای خود قرار دهید. در نهایت قاب جلوی کولر خود را به درستی ببندید تا کار سرویس اسپیلت خود را به پایان برسانید.

سرویس داکت اسپیلت

همانطور که گفته شد، سرویس داکت اسپیلت یکی از مهم ترین اقدامات برای جلوگیری از کاهش راندمان و افزایش مصرف انرژی محسوب می شود. سرویس و تعمیر داکت اسپیلت به دلیل اینکه در معرض گرد و غبار قرار دارد باعث می شود به مرور زمان گرفته و کثیف گردد. گرفته شدن داکت اسپیلت باعث کاهش راندمان اسپیلت شده و همچنین افزایش برق را در نتیجه خواهد داشت. از این رو برای جلوگیری از کاهش راندمان و افزایش برق باید سرویس های دوره ای اسپیلت و داکت اسپلیت را جدی بگیرید همچنین شما باید در بازه های زمانی مختلف میزان گاز داکت اسپیلت را چک نمایید در صورتی که از حد نرمال خود پایین تر باشد باید برای شارژ گاز داکت اسپیلت اقدام نمایید. اگر شما سرویس های دوره ای را انجام ندهید ممکن است داکت اسپیلت شما دچار خرابی شود و شما مجبور به تعمیر داکت اسپیلت خود شوید.

تعمیر اسپیلت

تعمیر اسپیلت با سرویس اسپیلت متفاوت می باشد. شما برای اینکه بتوانید در صورتی که اسپیلت شما دچار خرابی شد آن را تعمیر کنید باید دوره های آموزشی را برای این کار بگذرانید. در غیر اینصورت باید برای تعمیر اسپیلت خود از کسانی که در این حرفه توانایی دارند کمک بگیرید. در حالت کلی تعمیر اسپیلت شامل رفع ایرادات نصب اسپیلت، تعمیر بد اینورتر، گازکردن کمپرسور و… می باشد.

سرویس چیلر

سرویس و تعمیر چیلر شامل چند مرحله می باشد:

  1. بررسی و تمیز کردن لوله های چیلر: چیلر هایی که امروزه در بازار موجود است پر بازده ترین و بهترین نوع چیلر ها می باشد. در صورتی که بخواهید عمر چیلر خود را افزایش دهید و همچنین کیفیت آن را همیشه به بهترین نحو حقط کنید باید در بازه های زمانی مختلف لوله های آن را بررسی و تمیز نمایید.
  2. شارژ گاز در هنگام سرویس کردن چیلر: زمانی که چیلر را سرویس می کنید توجه داشته باشید که میزان گاز آن را نیز چک نمایید و در صورت لزوم به شارژ آن قدام نمایید. زیرا اگر گاز چیلر از حد معمول کاهش یابد ممکن است راندمان آن را کاهش دهد و باعث استفاده بیش از حد انرژی گردد.
  3. تنظیم تجهیزات چیلر: تجهیزات و قسمت های مختلف چیلر برای اینکه عملکرد درستی را داشته باشند باید به درستی تنطیم گردند، از این رو بهتر است در هنگام سرویس کردن به تنظیم تجهیزات چیلر نیز توجه نمایید.

ادامه مطلب

سرویس پکیج و نکات مرتبط به آن

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در صنایع مختلف ابزار و وسایل جدیدی به وجود آمده اند که افراد می توانند با استفاده از آن زندگی راحتی داشته باشند. یکی از این وسایل پکیج می باشد. لذا سرویس پکیج به عنوان یکی از مهمترین بخش های استفاده از آن به حساب می آید. نکات مهمی در تعمیر و نگهداری پکیج های مختلف موجود می باشد. شرکت ما به عنوان یکی از شرکت های خدماتی در راستای سرویس پکیج و تعمیرات این دستگاه ها فعالیت می کند و می تواند خدمات منحصر به فردی را به شما ارائه دهد. لذا ما در این مطلب قصد داریم سرویس و تعمیر پکیج، تعمیر پکیج ایران رادیاتور، تعمیر پکیج بوتان و خدماتی که پرسنل شرکت ما در راستای تعمیر و نگهداری این دستگاه به شما ارائه می‌ دهند، نکاتی را عنوان کنیم. چنانچه قصد تعمیر و نگهداری این دستگاه ها را دارید، ما را تا پایان همراهی نمایید.

خدمات سرویس پکیج

یکی از خدمات مهمی که در راستای استفاده از وسایل تاسیساتی در خانه‌ ها و محیط های تجاری موجود می باشد، خدمات سرویس پکیج است. پکیج به عنوان یکی از مهمترین بخش های یک خانه مسکونی و یا یک محیط تجاری باید به گونه ای تعمیر و نگهداری شود، که افراد در استفاده از آن مشکلی نداشته باشند. در بعضی از مواقع پکیج ها دچار نقصان می شوند. در این شرایط افراد باید با استفاده از افراد خبره و کارآمد در زمینه تعمیر و نگهداری پکیج نسبت به تعمیر آن اقدام نمایند. گفتنی‌ است تعمیر و سرویس پکیج کاری بسیار فنی و خاص به حساب می آید که هر فردی نمی تواند آن را انجام دهد. لذا این خدمات توسط بسیاری از شرکت های خدماتی به افراد ارائه می شود. شرکت ما در سراسر تهران و کرج می‌ تواند این خدمات را به شما ارائه دهد. توصیه ما این است افرادی که در خانه و یا محیط کار دارای پکیج های مختلف می باشند، نسبت به سرویس پکیج به صورت دوره‌ای اقدام نمایید تا کمتر به خرابی دچار شود.

 سرویس پکیج ایران رادیاتور و تعمیر آن

همانطور که در متن بالا به آن اشاره شد، پکیج های مختلفی موجود می باشند که افراد می‌ توانند با استفاده از آن ها نسبت به بهره ‌برداری از خدمات گرمایشی آن اقدام نمایند. یکی از پکیج ها، پکیج ایران رادیاتور می باشد که در ایران تولید و به بازار عرضه شده است. لذا سرویس انواع پکیج ایران رادیاتور و تعمیر آن به عنوان یکی از پکیج های ایرانی یک کار تخصصی محسوب می شود. لذا افراد باید توجه داشته باشند که پکیج ایران رادیاتور را اگر سالیانه به صورت منظم سرویس نمایند، هزینه تعمیر پکیج به صورت کلی برای آن ها پایین خواهد آمد. تعمیر پکیج ایران رادیاتور با توجه به ایرانی بودن آن و اینکه قطعات آن در ایران تولید می‌ شود، آنچنان بالا نمی باشد. توصیه ما این است که برای تعمیر و سرویس پکیج ایران رادیاتور خود از پرسنل مجرب این کار استفاده نمایید. شرکت ما می‌ تواند تعمیرات و نگهداری پکیج ایران رادیاتور را برای شما به بهترین نحو ممکن ارائه دهد. لذا سرویس این پکیج می تواند باعث شود که شما در زمان های حساس مانند زمستان مشکلی پیدا نکنید و این پکیج کمتر دچار خرابی های منجر به تعمیر گردد.

 سرویس پکیج بوتان و تعمیر آن

یکی دیگر از انواع پکیج های مختلف که مورد توجه بسیاری از افراد قرار می‌ گیرد، پکیج بوتان است. این پکیج نیز در ایران تولید می ‌شود و افرادی که قصد استفاده از آن را دارند، می توانند با استفاده از کسانی که سرویس پکیج بوتان و تعمیر آن را انجام می دهند، به راحتی نسبت به استفاده از آن اقدام نمایند. گفتنی است پکیج بوتان به عنوان یکی از پکیج های ایرانی بسیار تعمیر و نگهداری آسانی دارد و افراد می ‌توانند به راحتی با استفاده از متخصصان این امر نسبت به تعمیر و نگهداری آن اقدام نمایند. توصیه ما این است که این پکیج را نیز به مانند پکیج ایران رادیاتور سالیانه سرویس نمایید تا از مشکلات فنی و هزینه بر نجات پیدا کنید. شرکت ما در زمینه تعمیر پکیج بوتان و خدمات مرتبط با آن افراد را یاری می کند و آن ها می توانند به راحتی این پکیج را با استفاده از خدمات و پرسنل شرکت ما تعمیر و نگهداری نمایند.

خدمات شرکت ما در راستای ارائه خدمات سرویس های پکیج

شرکت ما به عنوان یکی از شرکت های خدماتی، در راستای تعمیرات و سرویس انواع پکیج های مختلف افراد را یاری می نماید. شرکت ما سعی کرده تا با استفاده از افراد مجرب و کاردان در زمینه سرویس پکیج و تعمیر آن، بهترین خدمات را به افراد ارائه دهند. لذا یکی از موضوعاتی که همواره مورد توجه افراد می‌ باشد بحث قیمت سرویس و تعمیر پکیج ها می باشد. افراد می ‌توانند با استفاده از خدمات شرکت ما سرویس و تعمیر پکیج خود را با کمترین هزینه و بهترین امکانات دریافت نمایند. شرکت ما در استان‌ های تهران و کرج خدمات حضوری و غیرحضوری را به افراد ارائه می‌ دهند. لذا سرویسکاران ما می‌ توانند با مراجعه به منازل شما نسبت به سرویس پکیج شما در منزل اقدام نمایند. توصیه ما این است در زمان سرویس پکیج خود برای یک بار هم که شده از خدمات شرکت ما استفاده کرده تا سطح کارایی پرسنل و خدماتی که به شما ارائه می شود را مورد بررسی قرار دهید.

بحث پایانی در مورد سرویس و تعمیر پکیج

همانطور که در متن بالا بررسی نمودیم با سرویس دوره ای پکیج ها، می ‌توان آن ها را از هزینه های گزاف تعمیر و خرید قطعات در امان نگه داشت. توصیه ما این است برای سرویس این پکیج ها آن را به دست هر فردی ندهید. لذا پکیج به مانند آبگرمکن ها نمی باشند و دارای سیستم های کامپیوتری و پیچیدگی خاصی هستند. امیدواریم توانسته باشیم چگونگی سرویس انواع پکیج، تعمیر و نگهداری آن را به خوبی برای شما بررسی کرده باشیم. از اینکه تا پایان با ما بودید سپاسگزاریم.

ادامه مطلب